Robbie-kynnet

Elokuun 2013 arkistosta keikkakynnet:

Kaikki jotka tuntee mut, tietää, että olen intohimoinen Robbie Williams -fani. Siis henkeen ja vereen. Siis aivan hillitön fani. Robbie on kuulunut mun elämääni vuodesta 1992, teininä olin aivan rakastunut Take Thatiin ja Robbie oli alusta asti mun lemppari. Oon seurannut hänen uraansa siitä lähtien ja onnekseni olen päässyt näkemään hänet 6 kertaa livenä. Näistä 5 on ollut normaaleja keikkoja ja 1 Manchesterissä kesällä 2012 järjestetty hyväntekeväisyysjalkapallo-ottelu, jonka vuoksi reissasin hyvän ystäväni kanssa Englantiin vain Robbien takia. Mieleenpainuvin keikkakokemus on kesältä 2006, jolloin pääsin Göteborgissa n. 12 tunnin jonottamisen jälkeen eturiviin ja sattumalta myös samaan kuvaan Robbien kanssa – turha kai sanoa, että meinasin kuolla sydäriin siinä hetkessä?

Robbie ilmoitti marraskuussa 2012 lähtevänsä kiertueelle pitkän tauon jälkeen kesällä 2013 viimeisimmän Take the Crown -levyn julkaisun jälkeen ja Suomesta katsoen lähin keikkapaikka oli Tallinna. Olin jo kiertuejulkistuksen aikaan marraskuussa 2012 vahvasti raskaana, ja keikan ajankohta osui reilu 2 kuukautta lasketun aikani jälkeen. Keikalle oli kuitenkin päästävä, piste. Oman hankaluutensa matkaan tekisi se, että lapsen eväät kulkevat paitani sisällä sinne minne minäkin, joten mieheni lupasi lähteä mukaan nököttämään hotellihuoneeseen lapsen kanssa siksi aikaa, kun minä käyn keikalla.

kuva: wikipedia.com

Keikan ajankohta alkoi lähestyä, ja mä halusin tietty tehdä reissuun teemakynnet. Helpointa olisi ollut tehdä levynkannen mukaiset sähkönsini-kultaiset kynnet, mutta koska en voi sietää a) sähkönsinistä tai b) tuollaista överikultaa, oli pakko keksiä jotain muuta. Idea lopullisiin kynsiin tuli muutama päivä ennen keikkaa, kun juttelin keikalle mukaan lähtevän kaverini kanssa: hän oli ostanut kiertueen aikaisemmalta etapilta RW-mukin, jonka ulkoasu oli suoraan albumin ekan sinkun eli Candyn kansitaiteen mukainen. Siitä se ajatus sitten lähti:

Robbie Candy

Toteutin kynnet jälleen CND Shellacin kestolakoilla, koska mun hermo ei olisi kestänyt tehdä näitä tavallisilla kynsilakoilla.

Käytetyt lakat ja muut vermeet:

  • CND Shellac Romantique (1 kerros) ja Clearly pink (1 kerros) pohjavärinä
  • CND Shellac Cream puff (valkoinen), Cake pop & Gotha (vaaleanpunaiset)
  • dottari pallojen tekoon

Ja se muki oli pakkohankinta myös itselle 🙂

kuva

Ja juu, keikka oli ihan mielettömän hyvä. Robbie ❤

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s